KOSZTY WYSYŁKI
Polska:
Kurier InPost – 18 zł
Paczkomaty – 16 zł
Wysyłka zagraniczna:
Austria – kurier DPD – 70 zł
Dania – kurier DPD – 65 zł
Niemcy – kurier DPD – 60 zł
Francja – kurier DPD – 80 zł
Szwecja – kurier DPD – 110 zł
Belgia – kurier DPD – 60 zł
Hiszpania – kurier DPD – 85 zł
Włochy – kurier DPD – 80 zł
Holandia – kurier DPD – 60 zł
Irlandia UE – Kurier DPD – 100 zł
Czechy – Kurier DPD – 50 zł
Luksemburg – Kurier DPD – 80 zł
Portugalia – Kurier DPD – 45 zł
Nie ma Twojego Państwa? Napisz do nas !
RELIZACJA ZAMÓWIENIA
Twoje zamówienie będzie realizowane od 2 do 10 dni roboczych w zależności od wybranego modelu.
Czas na wysyłkę to maksymalnie 3 dni robocze na terenie Polski, a poza nasze granice około 7 dni . Zamówienie wysyłamy w kartonowym pudełku z logo. Wszystkie skórzane torby i paski pakujemy w czarne, bawełniane woreczki ze złotym logo.
Jeżeli Klient nie odbierze paczki z Paczkomatu w wyznaczonym przez przewoźnika terminie musi pokryć koszt jej zwrotu do naszego biura w wysokości 17 zł. Kwota ta zostanie zabrana automatycznie.
ZWROT
14 dni na dokonanie zwrotu: liczymy od dnia odebrania paczki do jej nadania do naszego biura.
Zwrot przyjmujemy, jeżeli zamówiony produkt wróci w stanie nienaruszonym, z metką, paragonem oraz w oryginalnym pudełku, odpowiednio zabezpieczony. Pamiętaj aby dokładnie zwinąć pasek w taki sposób aby klamerka była na wierzchu. W przeciwnym wypadku może się on zniekształcić podczas dostawy do nas.
Jeżeli zwracany jest jeden z kilku produktów z paragonu, prosimy o skan lub zdjęcie całego paragonu – jest to nam potrzebne do dokumentacji.
Pasek z dodatkowymi dziurkami oraz indywidualny projekt nie podlegają zwrotowi, ze względu na personalizację.
Jeżeli Klient nie zastosuje tych wytycznych, paczka jest odsyłana na jego koszt, a zwrot zostaje odrzucony.
Prosimy o niedokonywanie zwrotu poprzez Pocztę Polską paczką nierejestrowaną. Jeżeli ona się zgubi nie są Państwo w stanie jej odszukać oraz monitorować.
Dane do zwrotu – do nadania paczki:
Marta Marciniak bellera. ul. Plac Wolości 10/2
Zduńska Wola 98-220 tel. 572 379 300
Pobierz formularz zwrotu
Po otrzymaniu paczki wysyłamy maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu. Jeżeli takiej wiadomości nie otrzymasz, napisz do nas, może paczka zaginęła w drodze do naszego biura.
WYMIANA
Istnieje możliwość wymiany paska na inny rozmiar.
Prosimy o maila > shop@bellera.pl aby ustalić szczegóły oraz dostępność.
Wiąże się z tym koszt odesłania przez nas nowego modelu – 17 zł.
GWARANCJA i REKLAMACJE
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie objęte są 2 letnią gwarancją. Gwarancja obejmuje wady ukryte, nie zaś te, które powstają w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu. Wady objęte gwarancją obejmują wszelkie aspekty związane z wytrzymałością produktu, tj. obejmujące usterki konstrukcyjne (w szczególności związane z wytrzymałością nitów i szwów).
W szczególności gwarancja nie obejmuje naturalnych procesów zmiany wyglądu skóry naturalnej, jej przebarwiania się i naturalnego starzenia, ponieważ zmiany te wynikają z właściwości użytego materiału. Skóra naturalna również reaguje na metal. Przy codziennym obcieraniu jej przez klamrę mogą powstać odkształcenia i przetarcia. Najbardziej narażone są na to paski z klamrami owalnymi, okrągłymi lub grawerowanymi.
Więcej informacji w Regulaminie